17/4

Måste bara börja med att säga att idag är det;
1 år & 2 månader sen jag snackade med Danny!
<3




Nämen sedär, Gud lyckades klämma in en Fredag denna veckan också!
STRÅLANDE!
Hemkunskap idag;
gjorde pizza!
men det var sån nyttig pizza :)
emma bakar - emma vet vad som är i ;D
den blev faktist mycket god!
Sen gick jag hem - det var aaas skönt :O
jääätte varmt :D
älskar värme (y)
När jag kom hem vid 15:20 så satte jag mig i soffan och somnade x)
haha, vaknade 17:15 av en väääldigt konstigd dröm, som för
övrigt inte ska tas upp här...!
Lagade mat hemma innan ikväll :D
chicken fajitas, mums!
jag lyckades skära i kyckling också, jag är ju bara för duktig :o
Senså ringde jag till max en stund, eller ja det blev visst att vi snacka i
3 timmar, hoho
Nu är jag väääldigt trött känner jag, ska upp vid 8 imon för det
är sån träff med konfirmationen klockan 9:00 .. jag orkar inte







Kommentarer
Postat av: viktor :D

sötnos :D<3

2009-05-13 @ 16:45:53
Postat av: emma

;$<33

2009-05-13 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback