24/4

Vet ni?
Jag har kommit på att alla mina Fredagsinlägg handlar om min hemkunskap..
Så varför inte låta denna fredagen handla om det med? :D hihihi
Idag har vi gjort
Kebabspett med ris & tztsiki
Jobbade med Wicky ;D btw, hon gillade inte köttet, fast det var hon som gjorde den.. ;D mohaha!
Det var faktist gott, men smakade det kebab?
ehm..
naaej?
btw, såg det ut som en bajskååv
tzatsikin som jag gjorde blev staaark!
man borde inte ta så mycke vitlök.. hehe!



efter detta kom då Eve på sin nya fiiiiina moppe, åååååååh, emma vill haaaaa!
Så körde vi till stan & drog runt där och leta efter present till Olle ;D
Hittade tillslut vad vi ville ha & stack därefter hem igen ;D
Jag köpte väldigt fina armband på HM i guld & silver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback