E.M.D. i Roomservice!!!

Japp, då kom jag nästan precis hem från skolan då.
Hade Sannarpsloppet idag på 3 km.
Har ju inte sprungit så mycke på 7 månader pga mig "sjukdom" så det var lite kämpigt.
Tiden blev 21:50, tyckte det var rätt OK ändå?  ;D
Glömde min mobilladdare hos pappa igår :O, så ska hämta den nu &
sen åka tillbaks till mamma igen, ta en dusch & käka nått :)
Sen ska jag leka lite med eveliiina ;D
Btw så fyller hon år imon :D
Det hurrar vi för tycker jag (y)
Och en till sak som händer imon är ju att det är Roomservice, och vilka är med där?
E.M.D. ;D!!   wiiiiiiiiii ;D
Onsdag kl 20:00  i kanal 5!
Den som missar kan gå och dö -.-
Nu ska jag åka till mamiiiiiii, puuuuuuuuuss ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback