Gäsp..

Tisdagar är så jäkla långa :o
haft 6 underbara lektioner..

Eng; lyssna på iPod hela tiden
Sv; läste ut min bok: Boken som inte fanns. Andra boken av Dave Pelzers berättelse :)
So; Antikens Grekland (y)
No; satt  gula med Wicki och skrev om miljöproblem och våld i samhället -.-
Mat; fisk me ris
Jympa; oirentering teori x)
Mentorstid; gjorde ingenting - sluta 35 min tidigare ;D
satt med lezan och eve i uppehållsrummet ett tag, sen begav jag mig hem på min moppe ;D ( min cykel, utan motor, men ändå?)
Gjorde spanska & so läxan (A) börjar faktist bli duktig med sånt nu :)
passade maya i 45 minuter sen kolla på Andra Avenyn ;D
imon kommer Max (a)<3
pössssssss <3
Maya - mitt underbara troll till syster ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback