Heldag med Eve, Max & Olle :)

halo!

vid 1 kom Eve och hämtade mig för vi skulle in till stan med Max & Olle och kolla på HBK-Trelleborg.
Vi mötte dom i stan så gick vi till biblioteket och satte och och solade, eve och olle gnällde på att det var för varmt, (vaddå för varmt? haha) så vi stack till matchen som började 3.
Vi fick vänta ung. 20 min innan den började.
Sen ville Max, Olle & Eve ha glass så sprang vi bort och köpte det till dooom.
Macthen typ.. söög?
1-1 blev det iaf.
Vi tog 40 bussen vid 17:13, jag & max hoppade av vid mig så käka vi platt spagg me köttfärssås, haha ;D
Vid halv 9 gick vi till bussen igen, missade förstås den eftersom att någon (absolut inte olle) sa att den gick 29-59.
Menmen, bussen kom vid 20:53 och så stack vi till Eve & Olle på Brogård.
Vi satt och snacka nårra timmar, as kul som vanligt sen gick eve & olle o la sig & jag & max kolla på film i eves tv rum :)
Vacancy, den va ju inte alls läskig ;s
ba lite (a)

 emma&max , eve&olle
<3

                                             

 
                                                                                        

Kommentarer
Postat av: evelina

vaddå underbar dag? :D<3

2009-04-12 @ 19:40:47
Postat av: Anonym

underbaraste :)

2009-04-12 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback