I'm here without you

Jaha, så här har emmas onsdag varit :)

Allt började då med SO, vi snackade, skrev och kollade film om Minoer
och jag fattar fortfarande inte vad det är för nått :s
Sen träslöjd, jag lärde mig använda borren :O
jag övergav min rädsla!!
(med liiiiiite hjälp av andreas, jonas & mario klarade jag av att sätta dit själva borren..)
sen käk;  fullkornsspagg! dom borde ha det oftare :D
har ätit spaghetti me köttfärsås 4 gånger den här veckan (y)
suupriiiiim  -.-

efter skolan åkte jag och eve till staden (y)
kolla runt lite efter present till olle ... hittade DOCK inget.
va tycker ni hon ska köpa till han?
she needs HELP!
vi tog en glass på stan med (a) hoho

nu ikv hade jag tänkt plugga, men.. orkar inte! :D
det är ju ändå tanken som räknas, ellerhur?
snackat med max idag med :D
2 och en halvtimme (y)
mycke att snacka om x)
saknar han .. :/<3

Hittade väääääärldens godaste parfym jag vill (*host* SKA *host*) ha!
Kylie Minogue - Showtime!
jag dör, vill ha, vill ha, ska haaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback