Underbar kväll med Evelina :)

Det blev inte så mycket shopping idag på eurostop..
sminkborttagingsmedel och ... nä, det va visst bara det :o
när ja kom hem gick jag ut på balkongen och små solade en stund, sen gick jag ut med eve :)
Det var ju så sjukt varmt och sköönt :D
fast det blev väldigt kallt där vid halv 7 :o
Vi satt ute och snackade på gården och så kom Erik och Kevin, dom stannade i ungefär.. 3 minuter?
haha, dom skulle till snöstorp så.. jaja, bättre än inget alls.
Efter det stack jag in och käkade potatisgratäng och kyckling!
man är ju lite rädd för att tugga glas .. skumt det där med kycklingtragedin..
Drog till Eve igen vid 10- tiden, då kom Eves kille, Olle, dit :)
så satt vi och snacka en timma ungefär,sen stack jag hem och somna i soffan xD


Kommentarer
Postat av: giss

omg! va de för smexig tjej? synd att hon har kille mannen (h) MAW HAHHAHAH x)

2009-04-12 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback