Vår, vår, underbara vår.

Jag älskar värme!
Solen skiner, det är hyfsat varmt och alla är glada hela tiden.
Jag tror faktist att folk blir gladare när det är fint väder.
Sol terapi måste funka jävligt bra för de som är deprimerade på vintern.

Torsdag idag då.
Haft sjukans många lektioner, 6 ellr 7 st.. men dagen har gått ganska snabbt ändå :)
åååh, hade jympa sista lektionen, JAG VILL VARA MED!!
får ju inte det för att .. asså jag tror det va för att jag va för undernärd ett tag och att min kropp inte pallade, eller för att jag skulle träna av  en anledning.
ni kan nog komma på själva vilken..
alla spelaar fotboll, skrattar, slår sig, fular sig.
Jag skrattar ju fan ihjäl mig varenda gång, men där sitter jag, med min jävla bok och tittar på.
jag vill också vara den som klantar sig ( tro mig, det är jag extremt duktig på (a) )
men den dagen kommer väl med, väldigt snart hoppas jag.
Annars så har jag ätit i skolan idag!
Har inte gjort det på ett halvår ungefär.
har ätit med mamma eller pappa hela tiden, för äter jag inte med dom - äter jag inte alls.
Så var det innan iallafall.
Jag trodde inte att jag skulle klara av det SÅ bra som det blev.
Men det e klart, vissa maträtter kan jag inte äta riktigt än ..
Idag var det kycklingpttipanna.
det var GOOOOOTT!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback