090810

Mamma väckte mig kl 06.00 idag för jag, mamma & mickis skulle åka till gekås! :D
Åkte vid 7 så var där precis när det öppnade :)
Blev inte så jätte mycket shopping (om man jämför med min syrra då.. :o)
Fick en taklampa av mamma, en sån dära boll ni vet?
jätte fin iallfall, ska sätta upp den när jag fått mitt rum tapetserat!

Efter gekås fixade jag lite med mina E.M.D. & Danny album :D
köpte ju massa piffs till det! 
sen hämtade Lezan mig på sin uuunderbara cykel xD
så körde vi till MAX för hon och hennes lillebror skulle käka där, så kom eve med :)
Tog bussen därifrån o träffa isac för vi skulle ju se på Harry Potter - Halvblodsprinsen.
Trodde det skulle hända lite mer än vad det  gjorde men det va bra :D


 


piffs till albumen
bindor
paddar
deo
hårnålar
toffsar
Michael Jackson skiva :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback