Barnpassning

Okej, vi börjar inlägget med att säga att denna dagen har varit heeeelt okej.
Varit hos tandläkaren med, det gick bra, inga tandtroll där inte :D
Pappa och jag åkte i nya bilen och kollade på min nya mobil :)
Dom hade bara vit som sån där "kolla&känna på" - telefon men han i butiken beställde en svart och en vit som han ska få hem på Måndag så då ska vi dit igen så jag får jämföra och sen beställa vilken jag vill ha, sen blir det troligen att jag får den på Tisdag!  wooohuuuu

Håller på att passa Maya & Hugo nu för pappa & helena är iväg på pokergrejsimojs ;)
Dom sover så det är skönt, lezan va här innan i 2 timmar!
Vi beställde pizza o hade en liten romantisk middag på köpet, tihiih :)
Nu ska jag lägga mig framför tv;n, är heeelt slut.
Det dröjer tills jag skaffar barn asså.. haha!    

jag fullkomligt älskar våran nya bil, som jag dessutom ska få övningsköra med om 2 år sa pappa idag!
Detta är ett skriftligt bevis på att han har sagt det, därför ska detta inlägg, ALDRIG tas bort, jag upprepar, aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback