Löv? Nej, PENNA!

HAHAHA måste bara berätta detta! :D
Jag, Tobbe, Mario & Björn skulle måla en grej som vi har varit med om på sommarlovet.
Jag satt och målade en serie när jag träffade Danny på RixFm festivalen i Båstad.
Hade precis målat klart Danny där han satt vid ett signeringsbord och hade precis målat klart pennan i hans hand.
Då säger Tobbe:
Det däär ser uut som ett lööööv.
HAHAHAHA, asså sättet han sa det på, jag höll på o döööööö!
HAHAHAHHA :D

bilden föreställer först EMD som sitter vid signeringsbordet
Mig när jag är framme och ska få autografer av Danny
Så här såg jag nog ut efteråt
Sen när jag träffar Mario och han ser en aning fundersam ut


Kommentarer
Postat av: evelina

bilden funkar inte :(:(

2009-08-26 @ 21:46:26
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback