MADONNA - STICKY & SWEET TOUR!

FIIIFAAAN VA KUL DET HÄR VA ELLER!
MADONNA ÄR JU 2000 GÅNGER COOLARE ÄN JAG FÖRESTÄLLT MIG!
DAMN, VILKEN SHOW HON BJÖD PÅ!

innan konserten gick vi på liseberg i 2 timmar ungefär, åkte min käraste - balder!

Lite bilder innan konserten började ...


Min syster & jag


folk va här, 59.000 närmare bestämmt .. ;D



pappa & mickis


jag & daddy


man ser ju typ nada prada på dessa bilderna:
men det va coooooolt ;D






VIDEOS FRÅN KVÄLLEN!!

HAHA I DEN ANDRA VIEON TYCKTE JAG OCH MICKIS
ATT VI SÅG JUSTIN TIMBERLAKE SÅ DET ÄR BARA VI SOM SKRIKER LITE
HAHAHHA!




Kommentarer
Postat av: Mickis

Fan va nice inlägg hihi =) Ja det var en GRYM konsert!!! Puss på dig syrran

2009-08-09 @ 22:50:43
URL: http://michalim.blogg.se/
Postat av: emsa

ÅÅh fan vad kul :D:D:D

2009-08-09 @ 22:59:50
URL: http://emsalindqvist.blogg.se/
Postat av: emma

mickis: haha tack :) som fan, puss på dej!



emelie: aahdu, as grymt assow! :D

2009-08-10 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback