Så, vad blev gjort?

Gå ut med Emil har jag faktist inte hunnit idag, det var ju inget jätte viktigt ändå..

Frågade pappa om han kunde köpa blommor när han handlade men han hade lite brottom så det blev inga den är gången.

När det gäller mobilen lutar det mest åt den vita faktist men ska inte fundera mer förrens jag har sett båda på Måndag.

Mamma va inte hemma innan, ska ringa o påminna senare.

Men storstädning blev det allt!
HAHA, har sjuuukt vackert på mitt rum nu, inte en dammråtta i sikte ;)



en liten godispåse fick man med!


Kräftskiva ikv me grannarna.. hmm.. jag gör det endast för kräftorna, dom förkänar att bo i min mage.
Sen bär det säkert ut på nya äventyr med folket ;D

Kommentarer
Postat av: emelie

fan va längsen jag var hemma hos dig ;O;O förändrats som fan!!

2009-08-22 @ 16:15:27
URL: http://emsalindqvist.blogg.se/
Postat av: emelie

men endå (A)

2009-08-22 @ 20:13:26
URL: http://emsalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback