School inlägg

När jag kom till skolan kom jag på att jag bara gjort halva matte läxan, SMART EMMA!
För att få G ska man liksom lämna in läxor i tid så det måste jag bli mer noggran med, men jag lyckades bli klar med den precis i tid idag ;D
Sebbe gjorde mig glad innan, han hade nämnligen tagit med ett äppel till mig som jag va så jäääkla sugen på igår, hahahaha, TAACK ;D
Spanska inläming med eftersom jag va hos tandläkaren förra lektionen..
Min musikläxa som jag gjorde, välja en låt, jag tog I'm no romeo - E.M.D. och sen berätta budskapet, och varför man gillar den.
Det gick jättebra men hade velat prata om låten i typ 10 minuter till, hade hur mycket som helst att säga ju ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback