Torsdag

Igår var jag då ute me emil, gick en jävla lång runda, skönt..!
Sen åkte jag in till stan, till FORM för att prata med dom och man var tvungen att vara 16 år för att träna där, åååh-.-
så stack jag till SATS, samma sak där..!
När jag kom hem ringde jag Nautilus, giiissssa vad dom sa ..?
prreeecis, 16 år där med.
VAFAN?! SKA MAN INTE KUNNA FÅ TRÄNA BARA FÖR MAN ÄR UNDER 16?
Och jag fattar verkligen inte VARFÖR?!
På friskis&svettis kan dom som är födda 90 - 94 träna tillsammans & 95 - 97!
JAG HAR FAN INGEN LUST ATT TRÄNA MED 12 ÅRINGAR!!

Kommentarer
Postat av: emsa

Jag vet har samma problem! Så ska börja simma nu ist hahah!:P

2009-08-13 @ 20:46:38
URL: http://emsalindqvist.blogg.se/
Postat av: Isac

Anledningen till att du inte får gymma under 16 års ålder är att kroppen inte är tillräckligt utvecklad och du kan sluta växa av för hård träning.

2009-08-15 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback