What do YOU know..? ;)

Brukar du komma i tid: Nästan allid
Vad hade du i din mun senast: Nån godisbit
När mår du bra: När jag träffar Danny / lyssnar på hans låtar
När blev du fotad senast: 5 min sen xD
Hur känner du dig nu: Mätt & lite smått uttråkad
Kan du laga mat: Jag är GRYM!
Vad pluggar du: Högstadiet
Vad tycker du om fötter:  Dn't like it - att all
Är du smart: När jag känner för det
Vad har du på dig: Chinos, vitt linne & blå/vit randig tröja
Är du aktiv i skolan: Oftast
Vad saknar du: Värmen
När och varför grät du senast: Igår, för något som är omöjligt just nu ..
Var det pinsamt att svara på det: Nej, inga detaljer ju
Hade du en bra kväll igår: När lezan va här så hade jag en mycke bra kväll :)
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Vad ska du göra i sommar: The summer is over, bitch!
Vad vill du jobba som:  Fotograf / journalist
Vad gör livet värt att leva: Danny & alla mina underbara vänner!
Vad i livet ångrar du: Det är nog bara små saker.
Är du musikalisk: Mjodå
Vad lyssnar du på för musik: Det mesta
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Njae, kan ja la inte påstå
Är du bortskämd: Nepp
Är du trött: Näää
Vad gör du imorgon: Är väl me nån kompis eller nått ;p

Din första
Operation: Opertaionoskuld
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Emelie
Första priset: Hmm.. kommer fan ente ihåg!
Första sporten du började på: jympa
Första husdjuret: Fiskar
Första semestern: Utomlands tror jag att det va mallorca
Första konserten: Spelning och konsert är ju inte riktigt samma sak så då blir det nog Madonna
Första kärleken: typ .. valdrin xd

Favoriter:
Filmer:  Komedier och skräckisar!
Tvprogram: Christine, Vänner, Nikki, Jims värld & maaassa mer.
Musik: RnB
Drink: Min speciella, nämn dock inte ;D
Kroppsdel (på kille): Håret & armarna
Sport: Dans
Plagg: Hm, allt från klänningar till mjukisar.
Skola: ?
Bok: Dave Pelzers livberättelser

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: Inge
Ska du: Skicka sms till erik
Lyssnar du på: Knock you down - Keri Hilson, Kanye West & Ne-Yo
Väntar du : Att smset till Erik ska levereras -.-
Tittar du på: På min familj och alla grannar som gör jävligt skumma lekar med tamponger ute i trädgården :O

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Busig eller lydig: Busig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback