bad blogging

hihi ja, det har blivit lite segt bloggande på sistone
MEN.
det beror på att jag trodde jag glömt laddaren till min dator hos pappa
MEN.
hittade den idag här hos mamma xD
mitt iq är på hög nivå ibland.
nu har jag precis kommit hem från andreas.
lite småjobbig dag faktist /:
det ena sker efter det andra ..
men men, ska man göra?
har inga ny bilder typ, eller jo.
på mobilen men har inte installerat så man kan lägga indom här.
hmm .. drack kaffe hos A innan, pigg som fan nu.
nattbloggande som inte har nån mening, KUL!
längtar som fan till egypten, åker på tisdag :)
kommer sakna andreas & eve hur mke som helst /:
kan typ inte smsa heller, dyrt som fasen asow..
men men, nu blir inlägget föööör långt.
jag ska iaf se till att klippa mig när jag kommer hem från egypten :)
också måste jag fixa nya p-piller senast imon!!
godnatt
 
NOOT

förresten ska jag på julbord med andreas och hans jobb den 19onde ;D
haha kommer bli kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback