BLOGGANDE FRÅN EGYPTEN!

Amen sheeenare ;)
hur har ni det i kalla sverige?
hört att det är minus grader?
va trevligt, MOHAHA!
själv är det då ca 25 grader här, strålande sol och inte ett moln i sikte :)
Helt underbart här, hotellet är sjukt fint!
som ett palats :p
har gjort henna-tatuering i ländryggen, det är ett hjärta
så står det andreas på arabiska ovanför! :)
en trött men glad maya ca halv3 på morgonen innan vi åkte :)

lilla jag är redo för 5timmars flygresa :)
utsikten från altanen
snorkling i röda havet!
jag snorklar i röda havet, haha as coolt!
hotellet/palatset
ses på onsdag i kalla sverige, puss!



Kommentarer
Postat av: evelina

hahahaha fan va nice! :D:D:D men vf står det itne evelina? ;) tycker DOCK att du ska göra en med evelina med innan du åker hem! :O:O:O<33

glöm inte att sola åt mig med :o och äta glass, och bada åt mig, och njuuuuta åt mig :D

2009-12-13 @ 18:43:49
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tycker faktiskt andreas va bästa valet ;)

2009-12-15 @ 09:35:56
Postat av: e.s

haha såja barn, sluta bråka nu ;)<3

2009-12-22 @ 14:17:03
URL: http://emmasaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback