JULAFTON!

vetni?
jag har fått jätte fina julklappar idag (a)

sammanlagt från när vi firade julen hos pappa blir då alltså:

Dagen började med att jag och andreas åkte till
hans mormor och åt frukost :)
efter det mötte jag eve så bytade vi julklappar, kunde inte hålla mig med att öppna det,
så jag öppna DIREKT när vi kom in till andreas, ååååååh va fint det va!
sen åkte jag hit till mamma, åt mat o så :)
så kom andreas, kolla vi på kalle anka (a)
sen öppnade vi varandras paket (a)
hihiihih, blev hur glad som heelst! :D

sammanlagt från när vi firade julen hos pappa och julkpparna idag blir då alltså:


av andreas:
presentkort på bikbok
kylie minogue parfym
:D

av Evelina:
eyeliner
armband med berlocker (ser ut som pandora!!)

av Mickis:
Cleansing gel - nivea vissage
ansikts creme  - nivea vissage
brun stickad kofta från gina tricot
Raklödder
Hot Straight
Mobilstrumpa

av Mamma:
Locktång
Navelsmycke, (D:et som jag önskade mig!!!)
Necesär
Mascara
Rakhyvel
3 berlocker till mitt armband
Pjamas
Bh & trosor
Strumpor
Paradis-ask ;)
Ansiktscreme
Presentkort på gina tricot - 400 kronor
Hårspray
Deo

av Mormor och Morfar;
1000 kronor

av Pappa och Helena
presentkort på:
Bikbok - 500 kr
Gina Tricot - 500
Kitty Smycken - 300
Pjamas

TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR ALLTING, KAN INTE VA MER ÄN JÄÄÄÄVLIGT GLAD JUST NU! <333

lite bilder från idag :)

mamma och syrran :)


jag och mamma


jag och älskling


mamma och julklappar är ju en historia för sig själv, haha ..


hoe hoe ^^ jag bara ÄLSKAR julklappar (a)


min syster är väldigt söt tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback