Club Experience!

Har nu käkat min goa frukost såhär dagen efter ;)
Igår va riktigt kul!
Åkte hem till Olle vid halv 5 tiden, käka där & sen iväg till Hanna innan vi drog in till stan.
Bussen till stan va jäävligt kul!
Vi va nog 20 pers från Getinge eller nått :)
 Folket va taggade som fan, speciellt Johan, hahaha xD
Hoppade av i stan & jäävlar vilken skoskav jag hade, hur skulle jag klara av kvällen?
Vi gick bort till Galejan (barfota dock) där allt skulle va.
Efter en halvtimma eller så släppte dom in.
Slapp ju kön eftersom man va VIP (h)
sooft, trodde dom skulle fråga efter leg, men ja ba visa biljetten så fick ja gå in.
Några som gick ut nian fick visa, haha xD
Hur lyckas jag?

Tyvärr va musiken typ, kass!
Samma stuk på det nästan hela tiden.
10 låtar, knappt, va bra ;p

En mycket mycket rolig kväll
med mycke trevliga personer (a)









 


Kommentarer
Postat av: evelina

mahaha fett kul va de!<3

2009-07-18 @ 14:29:32
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/
Postat av: Hanna jarälv

haha as kul va det! jag hade med skoskva som faaan!!

nu har man då plåster på alla tårna x))

2009-07-18 @ 15:17:23
Postat av: hanna igen xD

OCH JAG SLAPP VISA LÄGG :O xD

2009-07-18 @ 15:18:14
Postat av: emma

haha ah det va kul som faasen assooooooow :D

2009-07-18 @ 17:06:59
Postat av: emma

haha nää, fötterna idag är det fan synd om, haha!

ah erkänn gött, fan skulle jag gjort om dom bad mig liksom? xD

2009-07-18 @ 17:08:27
Postat av: evelina

du måste skicka bilderna! :D

2009-07-19 @ 13:29:42
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback