Dannys förlust..

Jag satt och tänkte på en sak..
Michael Jackson var Dannys största idol.
Såsom Danny är för mig.
MJ var Dannys kung.
Tänk om min kung hade försvunnit från jorden.
Om min förebild bara försvann sådär..
Tänk om Danny dog?
Fyfan, jag klarar inte ens av att tänka tanken.
Jag tycker så jävla synd om Danny som har fått sin idol
försvunnen från jorden...
Hans största dröm var att få sjunga en duett med MJ.
& han hade biljetter till hans konsert i London ..

"Jag har inte bloggat på evigheter. Har om jag ska vara ärlig varit ganska låg och känt mig nere efter Michaels bortgång. Jag har inte velat blogga om det så tätt inpå. Idag är det en vecka sedan chocken kom. För mig slog det hårt. Hårdare än vad jag trott. För mig var han allt..."    /  Danny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback