KLÄDKATASTROF!

Herregud, va i stan 4 timmar igår!
För det fösta hade dom inte linnerna på Gina som jag ville köpa :(
Jag provade klänningen och.. ja, det finns ju en anledning till att jag inte köpte den om man säger så..
Sen tänkte jag prova shortsen andra gången vi va inne där men kön va så lååång.
Fattar inte varför dom inte byter lokal asså, trångt som fan & bara 4 omklädningsrum -.-'
Köpte iallafall vattenfast sminkborttagningsmedel så jag får väck min mascara ordentligt :)
Såg ett linne på Bikboks hemsida, sånt som Kenza har köpt.
Svart med silver & svart "glitter" på typ.
S va för stor så provade XS och den satt perfekt, men ville ha bara tights under men det va alldeless för kort för det.
Funderar på att ta det & shorts på Club Experience!
Men det känns så färglöst på nått sätt..
Ska kolla med syrran om hon har något jag kan låna annars.
Annars var det en mycket trevlig dag i stan med Eve & Emelie!
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback