konfa & strand

klockan 9 idag igen då uppe i kyrkan.
sista dagen nu, sen har har jag sovmorgon imon, GÖDDE!
idag är jag väldigt glad, för stället där jag har fått hjälp
med mina ätstörningar, där gjorde jag mitt sista besök idag
och skrevs ut för gott!
kan verkligen inte beskriva hur härligt det va att få gå därifrån en sista gång.
aldrig ska ja dit mer, aldrig!
jag & mamma åkte till stranden efter det & åkte hem vid halv6
hem då till pappa, packa upp alla kläder & busa med hugo & maya
som jag har saknat jättemycket!
imon ska jag till lezan :)
vi ska antingen sola på hennes garagetak eller åka o bada
det blir nog badet, för annars ligger vi nog där uppe som stekta ägg&bacon ^^
nu ska jag ut med underbara eve & snacka en jävla massa skit!

ha de gött
pöss

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh! skönt för dig =D Glaaaaaad för din skull :)<3

2009-07-03 @ 10:52:09
URL: http://emsalindqvist.blogg.se/
Postat av: emma

taaack :)<3

2009-07-03 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback