När jag blir stor ska jag beställa asiatiska pojkar från nätet.

HAAALLOOOE!
Idag blev det 4 bussen in till stan med eve & olle!
Dom köpte godis, sen gick vi o fönstershoppade på lustgården.
HAHAHHA
Jag ska köpa en bok där man skriver i alla man har strulat med?
Vi landade i den där parken med gungor.
Olle fick där en sockerkick och börja ösa äpplen på oss ..
mmm ,precis.
och det är min heliga vecka nu.
INTE smart, olle!
Plockade på mig lite äpplen i väskan som ja skulle ha som hämnd när han minst anade det.
Då tog han väskan, hällde ut äpplerna
( och allt annat som va vi, mobil, nycklar, you name it! )
(emma får seröst damp)
HAHAHAHAHA.
Väldigt lustig dag, jävligt kul ^^


Dagens citat:

"När jag blir stor ska jag beställa asiatiska pojkar från nätet"
sagt av; emma saucedo






igår vare kladdkake bakning med isac :)
den blev hyffsat god, fast smakade dock inte kladdkaka xD


Kommentarer
Postat av: evelina

haha psm damp är fett kul att kolla på :D mohihih

2009-07-27 @ 13:16:10
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/
Postat av: emma

haha pms u mean ;)

haha mjo, kolla på kanske :p

2009-07-27 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback