FRISYR?

Harry Potter kvällen igår va nice!
Fast han bara se lite mer än halva tvåan, för min & isacs buss gick 22:30.
sista bussen liksom -.-
ska antingen kolla klart den ikväll eller imon :)

Ringde o beställde klipptid precis ;)
imon klockan 12 blire hår förändringar!
vill inte klippa för mycket på längden..
 2 cm ungefär.
klippa upp det mycket, fixa luggen
(som har varit hel lugg från början, nu bara en för lång hellugg -.-)
Ska bli kuuul :D
nu ska jag in i duschen & fixa lite.
sen blire nog 3 bussen till isac :)
puss <3

älskar denna frisyren!!







Kommentarer
Postat av: emsa

Kuul :D var ska du klippa dig :) den frisyren har jag klippt mig efter :) hihihiih den bilden aså :)

2009-07-28 @ 13:30:19
URL: http://emsalindqvist.blogg.se/
Postat av: emma

haha ofta? xD

men det är fett fint :)

2009-07-28 @ 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback