Rix Fm Festival, innan konserten..

Den här kvällen kunde verkligen inte bli bättre!

E.M.D. började sin signering klockan 4, så jag och Emelie ställde oss i kö :)
De som köpte tröja, svettband eller plansh
fick förtur i kön.
Så jag köpte självklart svettband & plansh.
Gav svettbandet till emelie så hon kunde stå i samma kö som mig :)
Mina nerver skakade som fan när vi gick upp på scenen!
De hade sagt innan att det var kramförbud & fotoförbud för att det skulle gå snabbare.
Jag tog autografer av Mattias, sen erik..
sen DANNY!
Frågade han om vi kunde ta foto ändå.
hanba; aahdå ;-)


HIHIHIHIHIHIHIHIHI :D:D:D:D:D

efter de hade signerat alla så skulle de gå av scenen.




OHO, EMMA ÄR RIIKTIGT NÄÄÄRA!


Jag vill ju dock ha en kram.
Va lite tveksam i början men sen kände jag att jag bara måste våga!
så jag gick efter han lite ..


Det tog tid innan jag verkligen förstod att jag gick en halvmeter ifrån
min idol & förebild.
Min Kung.

Tillslut gick jag fram till honom & frågade om jag fick en kram
men det fick jag inte ..
HAAHAH, JOHOO!
SÅKLART JAG FICK (A)
och den va heeelt underbar!
:D



Kommentarer
Postat av: Emelie

kan inte sluta flabba åt när du stalkade hnm AHHAHAHAHAHAHHh :D

2009-07-08 @ 15:05:55
URL: http://emsalindqvist.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha, men det lönade ju sig (a)

2009-07-08 @ 16:21:34
Postat av: Mickis

haha jag tycker fan de va skit ballt =)

2009-07-10 @ 23:46:50
URL: http://michalim.blogg.se/
Postat av: emma

vetuvaaad?

DET TKR JAMED ^^

2009-07-11 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback