Förlåt.. igen.

Ledsen för det här med mitt sjukt dåliga bloggande på senaste tiden.
Har bara inte haft tid eller lust att sitta vid datorn..
Haft annat kul för mig istället :)
Men idag är det då onsdag och vi hade lagdag idag med hela blåa laget.
Var på Sannarp och gjorde massor med olika "aktiviteter".
Fotbollsbränboll, frisbeegolf, cub & lite annat.
Va inte så tråkigt som jag trodde att det skulle bli, tack o lov ;)
Jag och Eve tog moppen in till stan sen för hon skulle sola.
Vill också göra det men pengarna börjar verkligen ta slut nu så det gäller att, spara spara spara!!
Måste köpa sommarskor.. hmm, vet inte vad för några.
Funderar på gladiator skor, men man kan inte riktigt ha det till allt..
Måste ta mig en funderare på detta. mohihihi!


 


Mästerfotografen Myself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback