Sol,sol underbara sol..

Hejhoppgummisnopp :)

vaknade 08.00 av att solen lös rakt i mitt ansikte x)
Hade glömt rulla ner persienerna kvällen innan  såklart, fast det gjorde ju inte så mycket
iochmed att man ändå skulle gå upp ;p
Gick upp och slängde på mig shorts och ett linne, käkade musli&mjölk
sen cykla iväg till skolan :)
Låg och solade i gräset en timma, as gött!
Sen shussade jag Lezan hem, sen åkte vi till ica vallås och köpte
tårta till hennes pappa, och sen hem till henne igen.
Körde hem då, åt jordgubbar och solade en timma till :)
vid 5 kom mamma och hämta mig hos pappa så åkte vi hem till henne..
så nu har jag duschat och ska snart keka, ska man gå ner till eve och trakassera henne kanske?
hihihi, det vore KUL :D


JAG ÄLSKAR DEN HÄR UNDERBARA VÄRMEN!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback