Söndag 27/6

Idag blev det stranden med mamma :)
åkte till fågelviken (laxvik)
min favoritstrand sens barnsben!
Blev ännu lite brunare - GÖDDE!
Igårkväll vare handikappsbadet med
eve, olle, max, hanna, tessah, oliva, camilla & johan :)
det va dött när vi kom dit och lite planer sprack..
men sen drog vi in till stan och satte oss på torget
och hade möcke roligare ;-)
på bussen dit satte olle på johans högtalare och börja spela
musik, och det värsta allt - sjunga till!
HAHAHA, trodde jag skulle dö av flabb xD
Tomas Dileva, Dr Bombay & Nic and the family
var lite av vad bussen pumpades med!


















Kommentarer
Postat av: emelie

emmaaaaaa, du är ju aldrig inne på msn när jag är inne :( hahaha :)

2009-06-30 @ 08:55:56
URL: http://emsalindqvist.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha!

men nuuu är jag inne (h)

2009-06-30 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback