Fisktragedi

asså lyssna här... ;

Förra lördagen köpte jag 3 molly-fiskar.
Döpte dom till Danny, Erik och Mattias.
- E.M.D. fiskarna.
Inte så konstigt för dom som känner mig, haha!
Iallafall, när jag skulle mata dom i tisdags så lå Danny på rygg och flöt!
Blev skiträdd och skrek över hela huset att Danny hade DÖTT!
Men sen när pappa hällde i lite nytt vatten började han leva igen!
Sen åt han ingenting på fyra dagar, medans Erik & Mattias vräkte i sig.
Och nu idag skulle jag kolla så Danny mådde bra, men då låg han på BOTTNEN och såg ut som en jävla sten!
och denna gången var han verkligen död...
Men, helt plötsligt så såg jag inte Mattias, och jag menar, han är stor och svart, han SYNS liksom.
Jag leta och leta med NEJDÅ, ingen Mattias där inte.
Jag ringde mamma och fråga va han kan ha tagit vägen, men hon ba:
" Du åt säkert upp honom inatt, kanske därför du mådde så illa "
ha ha haaaaa, mamma, KUL! (hihi)
Sen när pappa dom hem drog han ut byrån lite så låg han bakom byrån, det var det äckligaste jag sett!
Han ba låg där - på mitt golv!
Och nu flyger Erik runt i skålen och har spasma ryck!
En dog, en rymde och en har fått ADHD, ska iväg och köpa nya imon.
























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback