Fredaag - laga mat, kolla lägenhet, baka!

Hejsanhoppsan ( fallerallelaaa!)
Idag är det freedaaag!
Jag älskar Fredagar.
Fredagar innebär ju också hemkunskap.
Jag tror jag frågar väldigt för mycket på min HK- lektioner.
Jag babblar fan hela tiden, frågar massa skumma grejjer o sånt.
hmmm....
Aja, idag gjorde vi fiskgratäng med potatis.
Det blev ... gott?
äcsh, fan vettja, orkade inte smaka.

Efter skolan stack jag hem till mickis, där va mamma för vi skulle iväg och kolla på lägenhet.
Den var jätte fin, men den var på 3 vånigen (37 trappsteg)
och det kan bli lite svårt med mammas ryggproblem så vi får se hur vi gör!

Ikväll var Mickis här.
Vi beställde mat, spelade kort och kollade på Let's Dance.
Beställde en skinksallad med vitlöksås.
Kokte makaroner och la i med så blire extra gött.
Har inte sett ett ända avsnitt av Let's Dance för det är sååååå tråkigt.
Men det var tur att Magnus vann ändå.
Han är rätt skön.
Baka ju kladdkaka med!
ÅÅÅÅÅH, så gooood den vvaaaa!
Det var en "smal" kladdkaka, med kakao och kesella vanilj
så man kunde njuuuuuta.

Imon blire det kanske stan med Eve :D
PUSSSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback