Fredag - fortfarande sjuk

åhmen guuud, kan jag få bli frisk snart?

Har inte skrivit på ett tag nu men har varit sjuk hela veckan så har inte orkat.
Va hos doktorn igår och fick tramadol och panodil.
Det va sån morfin i tramadolen och efter jag tog dom ( 6 tim iförsig..) så börja ja må skit illa och skaka o allt.
Det gick inte över förrens jag somnade ifrån det.
Sen vaknade jag kl 7 som alla andra dagar.
Började självklart må illa då med.
Så fick gå och lägga mig vid 10 - tiden.
Somnade då och pappa väckte mig 12:45.
Men då var allt bra igen :)
Har inte haft feber på hela denna dagen iallafall, så det är riktigt skönt, men får vila imon med
  :/

Har ni tänkt på att det är riktigt skönt väder ute?
Va ute och gick en runda med pappa igår, det var inte ens kallt ju :O
Det börjar nog bli vååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback