Skräckfilm, scones och Gudstjänst

Lördagkväll
Har nu äntligen tagit mod till mig att kolla på "Exorcisten"!
Ehm.. ja, man kan säga att den va rätt så äcklig ja.
För er som inte vet är det en skräckfilm från 1974.
Pappa skrämde upp mig ordentligt innan vi skulle se den så var beredd på det värsta.
Den handlar om en tjej som bli besatt av djävulen, och blir djävulen han själv.
Visst, den var riktigt hemsk, men inte så hemsk som jag trodde, kanske var tur att pappa skrämde upp
mig iallafall.. :)





Söndagmorgon
Idag har jag faktist varit duktig, gick på Gudstjänst.
Men det är ju frustrerande; jag försöker verkligen förstå predikan, men fattar inte orden liksom :s
Måste lära mig detta..
Bakade scones till frukost.
Jo menvisst, dom blev TORRA.
Gjorde ju fel, skulle ju inte kavla ut denna jävla degen, fick ju hälla på skit mycket mjöl..
Dom jag gjorde hos mamma förra veckan blev aaaas goa :)
menmen, man lär sig av sina misstag, aight?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback