Söndag - Beck, fint väder & Lezan

Varför är Söndag utsedd till en sndära slappedag?
Det bara är så, söndag då ska man bara slappa & ta det lugnt.
jaja, jag har iallafall följt dom reglerna, även om regler är det värsta jag vet, så är slappedagen rätt OK.
Jag och mamma lå och kolla på 2 Beck - filmer.
jag äääääälskar dom.
Gunvald är bäst, jag flabbar sönder heeela filmen xD

Eftersom det var sketa fint väder ute, gick jag och mamma ut och gick en promenad.
jag hade inte ens jacka på mig, fatta ni hur varmt det är då?
nä juste.
Sen ville jag va ute mer och bestämde mig för att cykla till Lezan och tvinga ut henne.
Just då, när jag skulle ta cyklen så hade lyfthelvetet gått ur däcken..
men döööö!
så jag gick in och tjurade istället..
men vet ni vem som ringde då?
LEZAN :D
My angel!
Hennes cykel hade dock luft så hon kom hit istället.
Vi gick ut och gick en stund sen gick vi hem och åt kladdkaka!
Hon tyckte dock inte om den :(
Den var för "nyttig".
Äääääccsh, hon tyckte säkert den var god.. innerst inne ;)
hihiihihiihi!


UNDERBARASTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback