11 maj

Idag har vi då haft lagdag på Galgberget.

Började med att man kom 20 min för sent, sen blev vi indelade i grupper.

Dom sket sig för alla sprang runt som idioter överallt x)

så fick vi nya grupper & eve smet över till min, mohaha! (6)

vi gjorde massa sammarbets övningar och tävlade med tid och poäng o sånt ;p

vår coola grupp kom 2a ^

När vi äntligen slutat vid halvtvå- tiden tog jag och eve bussen hem till Los Brugård, muwhouhou :)

pappa kom vid 6 tiden o hämta mig så åkte ja hem till han :)
fick reda på att vi kanske ska åka utomlands i augusti :)
Grekland eller Spanien blire nog, så jäkla gött!

När vi satt där och kollade i resekataloger kom pappa plötsligt ut med ett paket och la framför mig!
ja ba; jaha, okej..? :D
han förklarade att det var en belöning för att jag klarat av skolan så bra
(fick hem omdömerna i Fredags, som för övrigt var väldigt bra)
även att jag varit sjuk, ätstörningarna.
hela magen pirrade, vad kunde det här va?
jag kände mig glad på nått sätt, stolthet.
när ja öppnade den var det en röd minilaptop!
ååååååh, blev sjuuuuuukt glad asså!
döpte den till Kung Saucedo, sånt cooolt namn (h)
Tack så mycket!!!

Kung Saucedo
Kreta, Grekland


   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback