9maj

Idag har det hänt mycket saker!
Vi börjar med att det var konfa kl 9.. när man äntligen e ledig å allt, menmen.
Efter det tog jag bussen till stan och mötte Eve & Olle där ;)
ja o eve plågade olle i 3 timmar med att gå runt på bikbok & gina tricot, hihihihi!
sen vid 4 åkte jag och mamma och kollade på lägenhet i Linehed :)
eftersom Mickis har flyttat ut blir det ju lite för stort och vi vill komma närmare stan.
Vi ääälskade den och dom som bor där åkte sen och kollad på vår lägenhet och dom tyckte med om det jätte mycket, så nu ska vi flytta dit & dom hit, hihihi!
det ska bli så jäkla kul, få nytt rum, nytt ställe, jätte närma till skolan o allt :D
har ju bott här i 10 år nu, så det behövs förnyas lite, bara min o mammas lägenhet, skööönt :D

vid halv 9 tog jag, eve & olle bussen in till stan o träffa adnan, camilla, hanna & oliva, sen kom tessah så stack vi på fest i tjuvahålan ;d
vi hade vääldigt kul där, mycke trevligt folk man lärde känna också :)

ao, det var min underbara dag!
pööössssssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback