Grattis ineeees :D

woho, börjar inlägget med att gratta ines som fyller 13 idaag!
GRATTIS LILLSKIT! :D<3


Försov mig i morse -.- okej, bara 35 minuter, men ändå :o
kollade mest på film iskolan så det va rätt soft :D
va med på jympan idag :)
har inte varit på.. åh gud, sens sjuan började!
men jag KAN liksom va med, och det har jag kunnat länge
bara det att grisläkaren skrev att jag inte skulle vara med i hela sjuan
FUCK HAN! hihihi :D
Vi hade yoga :)
äälskade det :D
killarna va inte med, bara Mirko, dom andra åkte till Vinhalt
med deras "killgrupp", haha!
ja o ines kunde lyfta oss själva från golvet med bara händerna listade vi ut ;-)

efter skolan va ja med eve :)
hon hade lärt sig sminka på ett speciellt sätt på Make Up Store
så nu ville hon pröva på mig,
och det blev faktist jätte fint!



ines 13 år!

Kommentarer
Postat av: ines

emma ja ska hämnas en vacker dag..

btw tack haha!! lyfta oss själva från golvet, vilka skills :O

2009-06-04 @ 22:26:31
URL: http://inneess.blogg.se/
Postat av: emma

Mohahah!

erkänn, vi är magiska! :D

2009-06-08 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback