Längesen nu..!

sha coolingar!

Har inte skrivit på ett tag nu ju!
Det är för att jag har haft fullt upp med plugg och annat.
Lite uppdateringar av veckan som gått bjuder jag på iallfall :)

Torsdag:
Jag & Eve drog till Max, Olle, & Adnan i Getinge :)
Fan, va kul det va att träffa Max igen!
Stack till "Getinge Centrum" haha, med moppe och cykel xD
satt och coolade oss vid statoil, coola som vi e, haha!

Fredag: Olle & Max klass var på ön (vår klass ska dit på tisdag btw:D) , så jag och eve drog dit med Roger (Eves moppe :D)
snackade med dom där ett litet tag :)
jag och eve har kommit fram till att Getingebo är mycket trevligare än Halmstadingarna :O!
ska vi flytta diiit? :D

Lördag: Vid 7 körde Eves föräldrar oss till Getinge för vi skulle till Camilla
med Max & Olle :)
Hade aas kul där!
träffa massa nya folk man inte kände innan, va typ 15-20 pers.
Alla hette Robin & Viktor, haha!
inte så lätt att hålla reda på alla ;)
muuymuuuy trevlo!
fast sen blev det ju inte så bra, fan också..
har så jävla dåligt samvete för det!!
älskar dej & allt kommer blir bra, jag lovar <3





robin eller viktor, oscar, emil & robin eller viktor x)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback