Skrattdag eller?

jag har haft en sjuk skrattdag!

har nog aldrig skrattat så mycket, eller jo..

det har jag nog, men asgarvade av saker

som inte ens va kul nånstans x) hihihihi

slutade 12:15 idag för hade massa lektioner inställda :)
gött som fan ^^
efter skolan så va jag ensam hemma för mamma jobba till 4.
bestämde mig då för att rensa & packa lite till flytten, :D
ringde erik så han kom o höll mig sällskap :)
slängde massa me skolböcker o skit som man sparar på :S
så packade jag en "Danny Kartong" haha :D
med alla mina Danny saker, eller ja, nästan för kan ju inte va utan dom helt!
oh, gode gud nej :p

har precis vatt ute med eve & erik o kört runt me mopparna :)
KUL KUL!!
nu ska ja träffa eve & matilda bergman :)
pösspössss!



                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback