22:56

Hej folket.
Gymnasiemässan va helt okej!
fick veta om ett nytt gymnasie som ska öppna - Moveit.
verkar rätt nice, får ta reda på lite mer sen ;)
Såg Rabih, Eddie, Mariette & Niklas från idol uppträda :)
gillar ba rabih typ :p
emsa satte sig på min rygg så vinka vi på eddie o rabih.
klart dom som oss o vinka tbaka, hur skulle dom kunna undvika oss liksom?
daaaaah! (a)
Imon blir det myssöndag med andreas :)
ska kolla på SAW 6 - yeaaaah!
kommer av skräck!
syrran är här och har passat ungarna hela kvällen, hon börjar 7 imon bitti så hon sover nu -.-
sååå kul att sitta uppe här helt själv.
så tråkigt att ba gå o lägga sig med!
mina sms är sluuuuuuuuut!
3000 / månaden räcker inte!!!
fuuuck, känner mig handikappad utan att kunna smsa!
va ska man lägga upp för bild nu dåå ... ?
orkar inte lägga in dom otydliga bilderna från idag heller, man ser knappt nått ändå ^^
har en liten idé på vad jag ska köpa till andreas i julklapp :p
jaaaaa, nu kom jag på en ännu bättre idé´!
jag ska sitta o kolla efter nått jag kan köpa t andreas!
förutom min grymt smarta idé jag redan kommit på då (a)
hihihih, emma smider plaaaaaner, MOHAHAHA!
haha jag tror jag är övertrött eller nått xD

du? jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback