MED ELLER UTAN JIGSAW

Ja det va ju då så att den jävla saw filmen funkade inte xd
ingen undertext, haha!
men vi satte på en annan skräckfilm istället men den va så dålig att jag somnade xD
har haft riktigt mysigt hos andreas ;D
åkte in till julskyltningen vid 5-tiden, HAHA OCH NU SKA NI FÅ HÖRA EN ROLIG SAK!
Vi mötte upp evelina efter en stund så går vi förbi nästan vid Mc.D så stanna en kille oss o ba;
"hej, jag är från entré, kan jag få ta en bild på er och intervjua er snabbt?
va ba "eeeeh, njaaa... okejdå (a)"
så fick jag och evelina en tomteluva var så stod andreas i mitten så tog han foto på oss, HAHAHAHA xD
sen spelade han in hur mycket vi ska handla julkappar för o sånt!
SÅ HÅLL UTKIK NU NÄR NÄSTA NUMMER AV ENTRÉ KOMMER!!!
(jävla typiskt att jag inte hade sminkat mig heller -.- xD)
tack för en härlig dag älskling! ♥


Kommentarer
Postat av: evelina

ja det är ju rätt nödvändigt med 2 likadana inlägg! :)

2009-11-30 @ 17:24:01
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback