HAR FIXAT NAVELN NU..

shiiiiiiiit!
gick till kitty smycken o hon fixade piercingen och satte in en längre.
idioten som bytte på mig först har gett mig en för liten!
och infektionen berodde på en smäll jag fick av en tjej på nyårs afton och eftersom
piercingen va förliten hade det ingenstans att svullna på, vilket gjorde att det blev som det blev.
att skruva bort kulan, dra ut den, sätta i en ny, gjorde lika ont som att pierca naveln igen!
bara att detta varade i 10 sekunder längre.
va svimfärdig när jag kom ut därifrån.
nu ska jag låta det va i 3 veckor o ha kvar den länge.
kan inte sola på 6 veckor!
FUUUCK!
men nu ska det iallfall bli bra igen :)


före infektionen
denna piercingen jag fick i julklapp :)


infektionen när jag tatt ut piercingen:



nu när jag satt i en ny piercingen som jag köpte, ljusblå är den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är din piercing? i mm alltså?

2010-01-04 @ 22:40:02
Postat av: evelina

aså jävla idiot, att man inte kan lita på dom liksom :s

2010-01-06 @ 15:55:11
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback