trosnojja!

haha, fan me trosor jag har köpt, 6 par stringtrosor på två dagar xD
redan måndag imorgon. fan -.-
träslöjd med, fullkomligt HATAR det :(
får ont i huvudet varenda dag med sen bara trött, känns som man slösar bort alla dagarna.
fast haft en mysig helg med älskling :)
hur fan ska jag få tag på ett jobb?!
får ju ingen moppe om jag inte har ett jobb innan mars -.-
har ju råd med en med dom pengarna jag har i månaden nu,
men bara det att jag jag måste förtjäna den, och det genom att ha ett jobb.
men inte så jävla lätt när man e 14 ..

dessa köpte jag idag :)


Kommentarer
Postat av: Kakkakaffe-Eva

Jag hittar ett passande inlägg att svara under;)



Alltså. Mitt problem låg sist och slutligen hos domänen, trots att de inte vill erkänna det och pekade på att jag saknade index hmtl kod. Men titta under kodmallarna, se så att det står <html> som allra första kod och </html> som allra sista kod - på vad som är Front page. Om du har detta och det trots allt inte funkar, kan jag tyvärr inte hjälpa dig mer. Hoppas du får det att funka. Bloggkrångel är så otroooooligt nervpåfrestande;)

2010-01-19 @ 08:02:23
URL: http://kakkakaffe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback