gymnasievalet?!

Jag har ju valt frisör på John Bauer och media som andra val.
Men jag tror ganska starkt att jag ska byta och ha media som första val.
Jag tänker såhär, att om jag går frisör kan jag inte gå något inom media senare,
men går jag media, kan jag ta en frisör utbildning om jag nu skulle känna att jag vill det.
På mediaprogrammet har jag dessutom fler jobbmöjligheter i framtiden.
Väljer jag frisör, ja då blir jag det..
Omvalsperioden är mellan den 15 april - 13 maj så har ju en stund att fundera.
Att jobba med foto, reklam, tv känns verkligen spännande!


Kommentarer
Postat av: evelina

en utbildning inom frisör senare kan kosta typ 100 tusen ;) om du går frisör så kan du bara läsa på konvux sen om du vill läsa upp ämnen för att bli något inom media ;)

2011-04-11 @ 11:01:43
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback