Herregud! Måste skriva om Danny konserten ...

img_0484 (MMS)

Herregud! Måste skriva om Danny konserten i torsdags! Tyvärr vart mattias sjuk pga av personliga skäl så det var lite tråkigt att inte hela trion va samlad. Några minuter innan konserten började så började mina nerver skaka! Ljuset släktes ner och man såg skuggan av Danny komma! Trodde fasen inte jag skulle börja gråta men det kom minsan en liten tår. Folk frågar "hur lyckas du börja gråta, vad är det som är så speciellt?" brukar svara med att det är som en djupt religiös får träffa Gud! Haha löjlig jämförelse tycker vissa men det är den bästa förklaringen jag kan ge :) Danny och Erik var grymma! 8e gången jag träffar Danny nu och jag fattar inte hur han alltid kan vara lika taggad och glad, helt underbart är det :D De sjöng några utav deras covers på nya albumet "rewind" men även några utav deras egen skrivna låtar. Danny framförde "in the club" så sjukt jäkla bra! Det var den låten jag hade sett fram emot mest och blev inte besviken kan jag ju säga! Satt ca 1 meter ifrån scenen och när Danny sjöng "one call away" gick han fram till mig och kollade mig rakt in i ögonen! Det va helt underbart och det bästa va att han gjorde det 4-5 gånger under hela konserten! Undra om han kände igen mig? Vi har ju trots allt träffats 8 gånger och pratat 4 gånger :) den 26 april alltså om 10 dagar ska vi träffas igen!!!! Han har konsert på nolltrefem, en fritidsgård här i Halmstad :) va inne i stan imorse och köpte biljetter till mig och en kompis :) det ska bli så kuuuuul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback