Reebok Easytone

Tog min första promenad med mina skor idag och jag kan bara säga att det va ett riktigt bra köp!
Det känns som du studsar fram. Gick i 40 minuter som dom rekommenderade att gå de första 2 gångerna och det kändes i rumpan när jag kom hem. Hoppas på lite träningsvärk imorgon.
Idag är det Nyårsafton, sista dagen på 2011. Det har varit ett bra år med mycket förändring som både är positivt och negativt. 2012 kommer bli en fullspäckat och jäkligt spännande år som jag ser framemot!
Ikväll ska jag äta middag med mamma och min syster sedan ska jag och Andreas hem till Sebbe & Sara för att fira tolvslaget. En dusch nu och sen bestämma mig vad jag ska ha på mig ikväll. Det står mellan lack tights med en brun skjorta till eller svarta strumpbyxor, hög kjol och brun skjorta instoppad.. hmm.. och håret då?! lockigt eller rakt? både och?! Jag har en del att fixa.. GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback