Det här med att vilja bli vuxen..

Hur nice hade det inte varit att flytta hemifrån?
Eget place, egen inredning, tvätta, diska, städa när man vill.
Ligga naken på vardagsrums golvet i tre timmar eller sätta upp post-it lappar på köksstolarna,
eller varför inte en plansch om kardemumma på toan?
Vad jag menar är att man kan styra precis hur man vill över sitt liv.
Inte för att jag inte är nöjd med hur det är nu, det är skönt att bo hemma och inte bry sig om så mycket och få maten serverad men det hade ändå varit häftigt att få ha ett helt eget ställe!
Men men den dagen kommer ju och fram tills dess får jag njuta av gratis mat och varma duschar :)

om jag kunde drömma....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback