Yrsel, träning & pasta

Legat hemma hela dagen och vilat.
Va hemma hos andreas igår och duschade så började jag må illa som fan sen hade jag visst ramlat över toan rakt på elementet och slagit i huvudet.
aj aj .. jag är inte smart jag.
vet faktist inte vad det kan ha berott på, mått prima hela dagen annars, menmen, jag e ju lite konstig :)
Vid 1 fick jag nog av att ligga i sängen och deppa så jag gjorde lite gott kaffe och räknade hur många gånger jag har gymmat sens jag fick mitt träningskort.
47 gånger av 275 dagar, ACK säger jag ju bara.
Fast då har jag ju inte räknat med att jag har varit på ett flertal jympapass, spinning, core och yoga.
så vi kan väl säga att jag tränat ungefär 100-120 ggr på 275 dagar.
Gymkortet går ut i februari så då funderar jag på att börja på SATS istället.
Gillar Friskis & Svettis jätte mycket men det ligger så långt borta och det är ofta anledning till varför man inte orkar ge sig iväg och tränar.
PLUS att på SATS har dom börjat med zumba.
ALLTID velat testa det, det verkar så sjukt kul :D

Måste bara meddela att jag börjar bli sjukt hungrig och jag är JÄVLIGT sugen på pasta med skinka och ostsås med spenat i eller vad det nu brukar va i den pappa gör
ASGOD!!


l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback