Godmorgon mina vänner!

Just nu sitter jag i Andreas soffa och lyssnar på John Mayer :)
Väntar på att han ska komma hem så blir det middag hemma hos mommo skantz!
mmm, ska bli gott, är skit hungrig!
Vädret är jätte fint idag fast lite för molnigt för stranden så ska nog ta en liten promenad senare!
Håller på att samla ihop bilder på mig & Andreas, tänkte framkalla och göra ett fint album!
Gjorde ett förra året men vi har massa nya bilder att använda nu :D
Jag har sommarjobbat klart för iår och det känns UNDERBART.
Första lönen kom in på kontot i morse och jag är väldigt ivrig med att spendera den!!
Från HM katalogen ska jag beställa.. en del, haha herregud, kommer vara pank!
Men höstkläder behöver man!
Skolan börjar den 17 augusti, herrregud..
Jag längtar, men samtidigt kommer jag vara så galet nervös!
Men det är nog ganska normalt ändå ;)
Nu ska jag ta på mig lite kläder och sedan bär det av för mat :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback