080310

Vad tycks om den nya bloggdesignen?!
Den tog 3 timmar att göra.. allting krånglade och ska jag vara ärlig så är jag inte så haj på kodmallar,  osv.
Är hemma från skolan idag för vaknade med ont i hals, huvud och kropp.
Fick frukost på sängen av pappa imorse! Sånt blir man glad av :)
Nu har vi precis ätit middag och druckit en kopp kaffe.
Jag berättade om mina framtidsplaner, hur jag ska nå toppen av min karriär så att säga.
Kolla här;

1. Komma in på frisör linjen på John Bauer. (Preliminärt antagningsbesked i april)
2. Gå ut gymnasiet med bra betyg
3. Jobba på en frisör salong ett tag.
4. Köpa en stol någonstans, (helst på http://www.larssonlange.se/)
5. Flytta till Göteborg eller Stockholm och jobba.
6. Genom alla fester jag kommer gå på, kommer jag träffa en person som har kontakt med någon rik person i New York, och hans lillebror äger en cool frisörsalong där som jag 4 månader senare kommer jobba som kändisfrisör och tjäna feta cash!

HAH, vad tycks?
Ganska orealistiskt men man ska aldrig säg aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback